Krótko i na temat…
Męskie sprawy
Jakiś czas temu pisałem Wam o podstawowej pielęgnacji, tzn. kremie, którego używam do twarzy. Jest kilka takich kosmetyków, z którymi się nie rozstaję. A że stawiam na jakość, a nie ilość, to nie jest ich zbyt wiele. Za duży błąd natomiast uważam, kiedy kosmetyków w męskiej kosmetyczce nie ma wcale.
Po pierwsze, mężczyźni potrzebują zupełnie innej pielęgnacji, niż kobiety. Dlatego podbieranie partnerkom kosmetyków jest niezbyt dobrym pomysłem. Uważam, że każdy z nas powinien mieć dobry krem, antyperspirant, balsam czy szampon do włosów. Nie będę wspominał tu o perfumach. Dostaję od Was wiele zapytań o to, czego używam, dlatego co jakiś czas będę Was informował z poleceniem konkretnych produktów, które u mnie się sprawdzają.
Jak wiecie, dość dużo trenuję. Zawsze po siłowni czy piłce biorę prysznic i w torbie mam przy sobie żel Cryoform Eisenberg. Od zawsze miałem taki nawyk, że po prysznicu smarowałem się balsamem i dzięki temu, mimo wieku, moja skóra jako tako jeszcze wygląda 😉
Ten żel polecam Wam zwłaszcza po siłowni, bo niesamowicie chłodzi i po wysiłku daje świetne uczucie świeżości, a przy tym ma właściwości ujędrniające, stymulujące krążenie krwi i usuwa toksyny, co po wysiłku jest szczególnie ważne. Dodatkowo, ma właściwości przeciwstarzeniowe, co niestety, z wiekiem zaczyna nabierać szczególnego znaczenia.
Nie bójmy się kosmetyków i zacznijcie Panowie naprawdę zwracać uwagę na jakość produktów, których używacie.
Stay cool 😉
A tutaj coś, co może Was zainteresować 🙂
EISENBERG – luksusowa marka kosmetyczna, ekspert w dziedzinie pielęgnacji twarzy i ciała oraz producent perfum, założona przez legendarnego Jose Eisenberga oraz Bluewater międzynarodowa firma słynąca z najlepszych jachtów na świecie z siedzibą na Riwierze Francuskiej, połączyły działania w poszukiwaniu nowej twarzy do kampanii Beauty of Yachting.
Czy wszyscy nie marzymy już o oderwaniu się od szarej rzeczywistości i świetnej przygodzie? A co gdyby drzwi do międzynarodowej kariery w modelingu stały otworem. Szukamy nowej twarzy kampanii #BeautyofYachting. Na zwycięzcę czeka niezapomniana sesja w urokliwym St. Tropez, na pokładzie jednego z najbardziej luksusowych jachtów świata. Gotowa sesja będzie otwierać kampanię marketingową #bluewaterlife na lata 2018/2019.
Aby wziąć udział w wyjątkowym konkursie wystarczy opublikować film na Instagramie, w którym opowiesz nam o swoich wskazówkach jak w zdrowy sposób pielęgnować swoją skórę latem. Następnie dopisz #BeautyofYachting i gotowe. Aby zwiększyć szanse na wygraną, możesz dodatkowo oznaczyć @eisenbergparis i @bluewaterlife.
W castingu mogą wziąć udział osoby w wieku powyżej 18 roku życia. Na nadesłanie filmów czekamy w okresie od 15 maja do 15 sierpnia 2017 r. Więcej informacji pod linkiem https://www.bluewateryachting.com/club/terms-beauty-of-yachting