Zostały 3 miesiące…

Kategoria: Sport Opublikowano: 06 marca 2016,

Witam serdecznie,

Na wstępie parę słów ode mnie.

Na dzień dobry chciałbym Was przeprosić za lekki zastój Bloga. Wynikało to z przyczyn banalnie prostych. Książka. To jej poświęciłem moje ostatnie miesiące i bardzo trudno było mi  znaleźć czas, żeby uzupełniać ten kanał SM.

Efekt końcowy jednak przerósł moje najśmielsze oczekiwania i mam nadzieję, że Wasze również. Już 16.03 będziecie mogli się przekonać jaki jestem naprawdę oraz Jak być fajnym tatą i nie zwariować 🙂

Zdjęcia, zdjęciami, natomiast książce poświęciłem

zdecydowanie więcej czasu niż 5 sekund w windzie, dlatego liczę, że będziecie sięgać po nią z uśmiechem i ciekawością 😉

Jak byc fajnym tata

Do rzeczy jednak.

Często pytacie mnie w mailach jak ćwiczę? Jakie ćwiczenia łączę ze sobą? Jakie odżywki biorę? Jaki mam staż treningowy? Czy trenuje pod okiem trenera personalnego?

Czas najwyższy odpowiedzieć na Wasze pytania w kolejnych wpisach.

Wakacje zbliżają się nieubłaganie i zapewne każdy z Was będzie chciał podreperować swoje ciało, żeby spokojnie zrzucić koszulkę na plaży, nad jeziorem przy swojej żonie i pokazać się z jak najlepszej strony swojemu dziecku 🙂  No dobra, każdy chce dobrze wyglądać, nieważne czy mamy żonę, dziewczynę, kochankę, czy jesteśmy na plaży, na łonie natury, czy w mieście.

Wiemy doskonale o tym, że najważniejsze jest to, co mamy w głowie, jednak wiadomo, że świat jest zainteresowany także tym, jak wyglądamy i w co się ubieramy.

Oto zestaw ćwiczeń na dolne partie (martwy ciąg, przysiady)

Rozgrzewka (!!!!!!)

Zaczynamy martwy ciąg!!!

3-4 serie idąc z ciężarem do góry

 Dochodzisz do granicy, na której wykonujesz 4×6 powtórzeń (2 – 2,5 min przerwy)
 
 
modny tata
 
 Po tym ćwiczeniu robisz – 5×10 przysiad ze sztangą z przodu (ciężar optymalny do wykonania tego ćwiczenia)

modny tata

FullSizeRender 4

modny tata

Ostatnie ćwiczenie – 4×15 good morning lub 4×15 KB swing

Na koniec koniecznie stretching!

Krótko i na temat.

Działamy!!!! 🙂