Poprzedni Następny

Marzysz…Planujesz…Osiągasz…

Jedynym sposobem spełnienia swoich marzeń jest działanie!!

Kolejny dzień…kolejny trening…

Mam nadzieję, że ruszyłeś już swój szanowny tyłek i zrobiłeś wczorajszy trening tak jak należy!

Zgodnie z obietnicą, przedstawiam Ci dzisiaj trening na nogi!!

Czas start!!

Poranny trening:

ćwiczenie 1: przysiady tylne bądź martwy ciąg (co 2 tygodnie zmieniasz) – od 5 do 1 powtórzeń + 80% max+60% max;

modny tata

ćwiczenie 2: wspięcia na palce stojąc – 8 serii z maxymalną liczbą powtórzeń

Wieczorny trening:

ćwiczenie 1: przysiady przednie bądź martwy ciąg sumo (co 2 tygodnie zmieniasz) – 5 serii po 6-8 powtórzeń;

ćwiczenie 2: wspięcia na palce siedząc – 5 serii x 20;

modny tata

ćwiczenie 3: żuraw – 4 serie x 8 powtórzeń;

ćwiczenie 4: wykroki tył: 4 serie x 12 powtórzeń

Już niebawem kolejny trening na klatka/plecy, a w przyszłym tyg powiem Wam jakie suplementy brać przed, w trakcie i po treningu. Wszystkie do kupienia w sklepie www.projektbialko.pl

POWIĄZANE POSTY

Modny Tata to blog nie tylko o byciu Ojcem, to blog o życiu w rodzinie, o wytrwałości i wartościach. Modny Tata to nie jest puste hasło, modny Tata to ktoś taki jak każdy z nas..